vineri, 10 septembrie 2010

Communication - Newsletter Vară

          Pe durata verii ne-am concentrat pe stabilirea unei direcţii clare a organizaţiei, pentru a îndeplini aşteptările privind transparenţa şi complexitatea acesteia. Profitând de lipsa de informare a studenţilor privind posibilităţile de voluntariat, ne-am propus ca de acum înainte să promovăm AIESEC folosindu-ne mai degrabă de motivele pentru care ne derulăm activitate decât de mijloacele prin care o facem. Prin urmare, trebuie să ne ridicăm la statutul de singura organizaţie de acest profil care îşi doreşte să facă o schimbare în lume, să fie un agent al schimbării. Un prim pas în această direcţie îl constituie demararea, la nivel naţional, a campaniei online „1000+ things that could bring a change în the world”, campanie prin care AIESEC îşi propune să motiveze studenţii spre a aduce schimbarea.
          Evenimentul „Global Village”, ţinut în premieră în aer liber pe platforma Potcoava de Aur, a beneficiat de un succes răsunător. Campaniile de promovarea realizate prin intermediul Pro FM, prin intermediul panourilor LCD Comgraf şi online, dublate de prezenţa a 12 ţări şi implicarea unui număr de 100 de oameni au oferit vizitatorilor o parte din experienţa de care poţi beneficia ca membru AIESEC, prin programul de exchange. Evenimentul a fost, de asemenea, menţionat în presa locală precum şi în jurnalul local de ştiri al postului Pro TV. Imagini şi informaţii suplimentare sunt disponibile pe pagina de Facebook a evenimentului.
          În ce priveşte campania de recrutare din toamnă, s-a decis alinierea la nivel naţional, astfel încât cele 15 centre AIESEC România (Iaşi, Suceava, Galaţi, Constanţa, Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Craiova, Timişoara, Oradea, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Arad, Sibiu, Braşov ) să poate demonstra în comun cine suntem şi de ce existăm. Astfel, mesajul general pe care îl vom transmite în unanimitatea este acela că „Schimbarea începe cu tine”.
Andrei Tâmboi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu