miercuri, 15 septembrie 2010

1000+ ways of global change || Open tomorrow

Sunt atâtea lucruri pe care le-aș schimba. Nici măcar nu știu de unde să încep.

În mare parte, la noi în țară, suntem călcați în picioare de politicieni, și probabil acesta ar fi principalul lucru pe care l-aș schimba. Când toată lumea se plânge că nu are bani, ei scad din pensii, salarii, burse, alocații și mai știu eu ce.

Se fura în țara aceasta și nimeni nu face nimic. De ce oare? Nu avem putere? Ne este frică? Oricare ar fi motivul, e timpul să trecem peste și să facem o schimbare.

Sunt sătul de toate prostiile din țara aceasta, și cred că și voi sunteți la fel. Stau acum și mă întreb… Oare suntem una dintre ultimele țări încă în situație de criză? Sau e doar o altă înșelătorie a celor de la conducere pentru a face și mai mulți bani? Nimeni nu știe cu siguranță. Putem doar să dăm cu presupusul. Cert este că avem nevoie de o schimbare.

Țara se duce de râpă. Au trecut 20 de ani de când a cazut regimul comunist, și parcă ajungem să o ducem din ce în ce mai prost. Sunt chiar atât de lacomi? Sau aș putea spune: Chiar atât de indiferenți și inconștienți?
Vrem o schimbare!! Și aceasta este o rugăminte ce aș putea spune că vine din partea unei Românii întregi și nu numai a mea.

Eu unul, dacă aș avea puterea, aș schimba modul în care gândește lumea. Tot mai mulți doresc să aibă bani, putere, faimă, iar vechile valori umane se risipesc (cum am mai menționat și în celelalte posturi). Poate am fost cam negativist în rândurile de mai sus, dar nu încerc decât să scot la iveala ceea ce nu este în regulă în această țară.

Dacă aș avea puterea să schimb ceva….aș schimba lumea, astfel încât să existe un echilibru bun în tot ceea ce există. Este ceva fictiv, ireal? Un vis?….. Da! Dar fiecare are câte un vis, mai mult sau mai puțin real, care se îndeplinește sau nu. Fiecare dintre noi dorește să schimbe ceva în lumea aceasta.

Voi ce ați schimba?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu